salesTRAINING

01

Impact of Tension (IoT)

Het beheersen van het spanningsverloop in een gesprek is een van de effectiefste manieren om resultaat te boeken in een verkoopgesprek. De deelnemers leren begrijpen welke invloed spanning heeft op de voortgang van het verkoopproces. Hij of zij leert waarom klanten orders uitstellen en hoe een klant zich gedraagt als het tijd is om de overeenkomst op tafel te leggen.

02

Deep Needs Analysis (DNA)

Een goede behoefteanalyse is een van de meest cruciale stappen in het verkoopproces. Toch slagen veel verkopers er niet in om deze snel en efficiënt uit te voeren. Daarnaast focussen de meeste analysemethoden op de inhoud, terwijl klanten veelal beslissingen nemen op basis van emoties. ‘Deep Needs Analysis’ is een eenvoudige vragenstructuur waarbij binnen korte tijd de meest relevante informatie op tafel komt en de klant tegelijkertijd voelt dat het tijd is om in actie te komen.

03

Care 2 Connect (C2C)

Deze training focust op vermogen van de accountmanager om te verbinden met elke willekeurige klant of prospect. Deze vaardigheid is van onmisbaar belang bij koude acquisitie, canvassing, introductiegesprekken, multi-level selling, netwerkevents, of gewoon in het cafe. Dit komt door de verandering in mindset en de emotionele component van zakelijke en persoonlijke communicatie. 

04

Present with Power (PwP)

Het effectief presenteren van een offerte of het houden van een overtuigende presentatie voor het managementteam vraagt een speciale aanpak. Vaak wordt dit als lastig ervaren en hier laten veel accountmanagers steken vallen. Ondanks alle voorgesprekken wordt hier vaak de deal verloren. De training Present with Power houdt rekening met de emotionele toestand van de accountmanager en de focus op de waarde voor de klant. 

05

Basisopleiding Accountmanagement

Startende accountmanagers missen vaak de basis voor zakelijke verkoop. Tijdens deze opleiding leren de standaardtaken efficiënt uitvoeren om snel resultaten te boeken. Daarnaast delen onze trainers veelvuldig hun ervaringen uit de praktijk om de nieuwe accountmanagers te inspireren. De opleiding is gebaseerd op de inhoud het boek ‘Sales Topper’ uit 2019 van Bas Resink en Josef Stevens. Deze bestseller geldt inmiddels binnen veel organisaties als een standaardwerk op gebied van zakelijke verkoop.

06

Basisopleiding Inside sales

Tijdens deze opleiding leren de deelnemers alle basisvaardigheden voor de commerciele binnendienst: telefonische acquisitie, behoefteanalyse, offreren, deal closing, activiteitenplanning en forecasting. De opleiding is gebaseerd op de inhoud het boek ‘Sales Topper Inside’.

07

Key Accountmanagement

De rol van de key accountmanager is fundamenteel anders dan die van standaard accountmanager. Toch krijgen de meeste mensen in deze rol geen extra opleiding voor het aansturen van accountteams, opstellen van strategische accountplannen, key accountselectie,  onderhandelen, resource planning, hospitality en projectmanagement. De opleiding Key Accountmanagement behandelt deze basisvaardigheden om de rol succesvol te kunnen vervullen.

08

Sales Master

Sales Master is een complete opleiding voor de ervaren accountmanager. Hierin worden de nieuwste en effectiefste technieken bijeengebracht in de unieke salesbenadering ‘Protocol of Tension’. De opleiding bevat onder andere ‘Impact of Tension’, ‘Care 2 Connect’, ‘Present with Power’, en ‘Smart Calling’. De opleiding zit boordevol unieke kennis en wordt aangevuld met rollenspellen met trainingsacteurs. 

Share This

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten