Doorgaan naar artikel

Aflevering 3 - Marco van Naard van Cathway Pacific

Als jochie stond hij samen met zijn vader aan het einde van de landingsbaan op Schiphol: vliegtuigen spotten. Zijn liefde voor vliegtuigen heeft hij nooit meer losgelaten. Als ik hem in zijn ogen kijk lijkt het wel of ik kleine Boeing 747's zie weerspiegelen.

Maar dat is natuurlijk mijn verbeelding. Tegenover mij zit een man die nu aan het hoofd staat van de Nederlandse tak van een groot luchtvaartconcern. Hij leert zijn accountmanagers wat service is, en het verkopen van klantbeleving. Ze moeten de klantervaring verkopen.

Hetzelfde magische gevoel dat hun klanten moeten krijgen als ze aan boord van een van hun vliegtuigen stappen. Hij is de belichaming van klantenservice, de voorvechter van oprecht zakendoen, de man die in het weekend nog met een vliegenierspet voor de spiegel staat, die de geur van kerosine als aftershave gebruikt. Hier is de Sales en Marketing Director Benelux.

 

 

Vorige artikel Aflevering 4 - Bram Derks van Zwager Koffie
Volgend artikel Aflevering 2 - Rogier Duin van Incentro

Laat commentaar achter

Commentaar moet eerst goedgekeurd worden voordat het wordt getoond.

* Vereiste velden